dimecres, 11 de novembre del 2009

DELHI

Hola, ara si que ja hi som. Aquesta matinada hora d'aqui i no se quina d'alla ( a partir d'ara no em tingueu en compte les faltes d'ortografia, pero aqui no hi ha ni accents ni c trencada ), hem arribat a Delhi. De moment nomes puc dir que la primera impressio es, per dir-ho suaument, molt xocant. Condueixen amb el cul, son uns porcs i la ciutat sembla que acabi de ser bombardejada. Perque em van dir que aterravem a Delhi que si no pensava que el pilot havia aterrat abans d'hora i estavem a qualsevol ciutat afganesa despres d'un combat entre americans i talibans.
Estem en un hotel al Paharganj, el barri dels "mochileros", i a jutjar pel que he vist avui es ben veritat. Guiris a la resta de Delhi n'he vist pocs pero aqui si. Segons la guia aquest no es un barri recomanable per tothom i te molt mala fama, pero per ser sincera no el veig molt pitjor que la resta de la ciutat. Connaught Place es suposadament la part pija de la ciutat, una serie de cercles concentrics d'on surten un munt de vies que vertebren la ciutat ( si es que podem dir que la ciutat esta vertebrada), i on hi ha un munt de botigues cares i primeres marques. Es cert que hi son, pero l'entorn... Dema si tinc temps us posare algunes fotos perque veieu del que parlo.
Avui visites poques: Fuerte Rojo ( que com el seu nom indica es de color vermell i es una antiga fortalesa ) i la Jama Masjid ( la mesquita mes gran de la India ).
Rellegint sembla que sigui molt negativa pero no. La veritat es que a hores d'ara el cansament ja comenca a apretar i em sembla que seran necessaries unes 24 hores com a minim per assimilar tot aixo. No se si sera una experiencia que em canviara la vida, no estic tant mistica ara mateix, pero si que sera una experiencia interessant.
Que mes? Ah si, ja tenim els bitllets de tren per divendres a les 6 del mati per anar a Agra.
Us penjaria unes fotos de com m'han fet disfressar a la mesquita i unes imatges del transit i dels carrers de Delhi pero resulta que l'ordenador aquest no se d'on l'han tret pero no te on enxufar-li el usb i no puc descarregar les fotos. Ho provare dema a veure si ho puc fer.
Dema mes i millor. Una abracada a tothom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada